03 November 2014

DOA KAMI UNTUK CALON-CALON SPM 2014



Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh...

Mohon doakan kejayaan cemerlang untuk calon-calon peperiksaan SPM yang akan menduduki peperiksaan SPM 2014.

Ya Allah, kami menadah tangan memohon keampunan kepada-Mu. Ya Allah, ampunkan dosa kami, ampunkan dosa kedua ibu bapa kami, ampunkan dosa guru-guru kami, ampunkan dosa anak-anak kami juga anak-anak murid kami, jiran-jiran tetangga kami dan semua kaun muslimin dan muslimat.

Ya Allah Ya Aziz Ya Jabbar,  kami memohon kepada-Mu... Engkau kuatkan daya ingatan anak-anak kami, anak-anak yang menduduki peperiksaan SPM tahun ini. Permudahkan anak-anak kami ini untuk menjawab segala bentuk soalan yang diberi. Berikanlah ketenangan untuk anak-anak kami semasa menjawab soalan-soalan dalam peperiksaan itu. 

Ya Allah Ya Fattah Ya 'Alim, Engkau salurkan idea-idea yang bernas kepada anak-anak kami tanpa ada sekatan dan halangan.

Ya Allah Ya Hannan Ya Mannan, kami amat mengharapkan anak-anak dan pelajar-pelajar kami cemerlang dalam keputusan SPM nanti.

Ya Allah Ya Musabbibal Asbaabis Sabun, hanya kepada-Mu sebaik-baik tempat kami panjatkan permohonan dan pertolongan. Oleh itu kami memohon kapada-Mu Ya Allah... Kabulkan doa-doa kami ini Ya Allah Ya Samiu'du-duaa. Birahmatika Ya Arhamarraahimeen...

Walhamdulillahi Rabbil 'Alamin...

SMKTK

Info SMKTK

Sekolah Pengajaran dan Pembelajaran Abad ke-21, Sekolah Bestari Luar Bandar Sekolah Lestari #belajaruntukberbakti #smktkcemerlang

Subscribe Blog ini melalui Email :