23 September 2016

Tahniah KRiKS..Menggondol Gold Award dan Anugerah Best of The Best Number 1 dalam SIC2016

 



Alhamdulillah..segala usaha dan pengorbanan berbalas.  Dengan kemudahan peralatan dan sumber yang terhad, KRiKS telah berjaya menggondol Gold Award dan anugerah Best of The Best Number 1 dalam Science Innovation Challenge 2016 (SIC2016) yang dianjurkan UTM dan beberapa organisasi penyelidikan dan pendidikan yang lain pada 21-23 September 2016.

Inovasi Arang Hampas Tebu Sebagai Bantal adalah hasil gabugan idea dan usaha En. Hirmannazif (guru Biologi), En Nordin (guru Sains Pertanian) dan 3 murid iaitu Zarul, Ayikin dan Maisara (murid tingkatan 4 SA).  Mereka menerima hadiah berbentuk wang tunai, sijil dan piala.  Semoga kejayaan ini akan memberi motivasi kepada murid dan peserta pertandingan lain untuk berusaha dengan lebih gigih untuk berjaya.


Terima kasih kepada semua yang membantu secara langsung atau tidak langsung dalam merealisasikan kejayaan ini. Semoga Allah membalas usaha tuan puan dengan sebaik-baik balasan.

KRiKS Menang, SMKTK Cemerlang.

SMKTK

Info SMKTK

Sekolah Pengajaran dan Pembelajaran Abad ke-21, Sekolah Bestari Luar Bandar Sekolah Lestari #belajaruntukberbakti #smktkcemerlang

Subscribe Blog ini melalui Email :