21 November 2016

Majlis Persaraan dan Perpisahan


Majlis terakhir sekolah bagi tahun 2017 adalah Majlis Persaraan (4 guru) dan Perpisahan (2 guru).  Empat orang 4 guru yang akan bersara adalah  Cikgu Hasan bin Kasmuri, Cikgu Akil bin Adam, Cikgu Mohd Yassin bin Jaafar dan Cikgu Azahar bin Muhamad.   Manakala 2 guru yang akan berpindah adalah Cikgu Peck Suat Hong (ke Terengganu) dan Cikgu Aishah (ke Melaka).



Majlis di adakan di Dewan Baharu itu dimulakan dengan perarakan yang guru-guru dirai yang menaiki dua buah kereta klasik dan sebuah motorsikal klasik Vespa dan paluan kompang oleh kumpulan kompang SMKTK.  Majlis diteruskan dengan ucapan wakil murid, Pengetua, guru-guru yang dirai sebelum acara penyampaian hadiah serta berselawat sambil bersalaman antara murid dan guru bersama yang guru-guru dirai.


Walaupun mereka tidak akan bersama SMKTK pada 2017 nanti, semangat dan pesanan mereka akan sentiasa dalam ingatan kami.  Kami mendoakan semoga mereka akan dikurniakan kesihatan yang baik, berbahagia bersama yang tersayang dan sentiasa diberkati di dunia dan akhirat.

SMKTK Cemerlang.

SMKTK

Info SMKTK

Sekolah Pengajaran dan Pembelajaran Abad ke-21, Sekolah Bestari Luar Bandar Sekolah Lestari #belajaruntukberbakti #smktkcemerlang

Subscribe Blog ini melalui Email :