26 February 2015

KEJOHANAN OLAHRAGA KE-42 TAHUN 2015

Kejohanan Olahraga Ke-42 SMKTK berlangsung pada pagi Khamis 26 Februari 2015. Kejohanan bermula pada pukul 8.00 pagi dengan perbarisan rumah-rumah sukan masuk padang. Rumah Biru mendahului perbarisan yang diikuti oleh Rumah Hijau, dan seterusnya Rumah Kuning dan diakhiri oleh Rumah Merah.

Acara 100 meter semua kategori dimulakan sebagai pembuka kejohanan yang berlangsung meriah. Selepas itu acara lompat tinggi yang kemudian dIdikuti acara 200 meter. Acara akhir ialah acara lari berganti-ganti 4 X 100 meter. Sebelum itu iaitu pada hari Selasa dan Rabu telah dijalankan acara pra kejohanan semua kategori seperti lontar peluru, lari 400 meter, lari 4 X 400 meter dan lari 1500 meter.

Kami mengucapkan tahniah kepada Rumah Biru yang menjadi johan keseluruhan pada tahun ini. Tahniah!!! Kami juga mengucapkan tahniah kepada atlet-atlet rumah lain yang menunjukkan semangat bertanding yang tinggi.

Keputusan Kejohahanan Olahraga Ke-42 SMKTK 2015:
  • JOHAN - RUMAH BIRU
  • NAIB JOHAN  - RUMAH KUNING
  • KETIGA - RUMAH MERAH
  • KEEMPAT - RUMAH HIJAU


















 
 









SMKTK

Info SMKTK

Sekolah Pengajaran dan Pembelajaran Abad ke-21, Sekolah Bestari Luar Bandar Sekolah Lestari #belajaruntukberbakti #smktkcemerlang

Subscribe Blog ini melalui Email :