27 September 2010

MARHABAN AIDILFITRI GURU-GURU DAN KAKITANGAN SMK TELOK KERANG

Pada hari Sabtu 25 September yang lalu, guru-guru dan kakitangan SMK Telok Kerang pakat ramai-ramai berkunjung ke rumah rakan-rakan bermarhaban di aidilfitri. Syawal belum habis lagi. Disamping bermaaf-maafan dan menikmati juadah hari raya, kitorang berselawat dan berdoa di setiap rumah yang dikunjungi. Selepas ini tak ada masalah nak cari rumah rakan-rakan guru. Kemerihan suasana aidilfitri masih terasa dengan pakaian hari raya yang berwarna-warni dan keriangan keletah serta telatah anak-anak yang turut serta.

Tahun ini beberapa rakan guru-guru bersedia membuka rumahnya untuk kitorang serbu. Diorang pun faham dimana tak cukup pintu rumah, tingkap pun dibuka luas-luas. Mereka ialah Pn. Hajh. Kasidah di Benut, Cikgu Ruhil Amani di Parit Lapis, Tampok, Cikgu Ferra di Kg. Melayu, Kayu Ara Pasung, Tn. Hj. Harshat di Bandar Pontian, Cikgu Shamsul Sazali di Telok Kerang, dan Tn. Hj. Mohd. Shah di Kg. Telok Kerang.

Terima kasih cikgu. Selamat Hari Raya Aidilfitri. Maaf zahir dan batin.















SMKTK

Info SMKTK

Sekolah Pengajaran dan Pembelajaran Abad ke-21, Sekolah Bestari Luar Bandar Sekolah Lestari #belajaruntukberbakti #smktkcemerlang

Subscribe Blog ini melalui Email :