09 December 2016

Projek Mega Sukan Lompat Tali Peringkat Daerah Pontian

Projek Mega Sukan Lompat Tali Peringkat Daerah Pontian, anjuran Kelab Sukan Lompat Tali SMK Dato' Penggawa Barat bersama Pasukan 3F dari Pusat Kecergasan Fizikal Utara, Perlis telah diadakan selama 3 hari 2 malam bermula 8 Dis dan tamat pada 8 Disember 2016.  Latihan intensif itu bermula jam 8.00 pagi dam tamat 5 petang setiap hari di Dewan Sri Gemilang, SMK Dato' Penggawa Barat.


Tahniah dan terima kasih kepada 6 orang peserta dan 2 guru pembimbing (Pn. Rafieah dan Pn Norhaizan) SMK Telok Kerang yang telah mengambil bahagian dalam program tersebut.  Setiap peserta dikenakan bayaran sebanyak RM100.00 seorang untuk menampung kos makanan, penginapan dan sebagainya.

Tahniah sekali atas inisiatif guru dan peserta yang mengorbankan masa cuti persekolahan semata-mata membuat persediaan awal untuk pertandingan Lompat Tali. Semoga pasukan SMKTK akan mencapai kejayaan lebih cemerlang pada tahun 2017.

SMKTK Cemerlang.

SMKTK

Info SMKTK

Sekolah Pengajaran dan Pembelajaran Abad ke-21, Sekolah Bestari Luar Bandar Sekolah Lestari #belajaruntukberbakti #smktkcemerlang

Subscribe Blog ini melalui Email :