20 January 2012

MESEJ DARIPADA KETUA PENGAWAS SMKTK, SALEEHA ASWAT BT ALEE ABU THALEEB

Assalamualaikum, salam sejahtera dan salam satu Malaysia.

Sebagai Ketua Pengawas dan juga Ketua Pelajar SMK Telok Kerang bagi sesi pembelajaran tahun 2012, saya sedar bahawa tanggungjawab saya amat berat di mana sebahagiannya adalah untuk merealisasikan tahap disiplin warga pelajar sekolah yang tinggi dan terpuji. Tanpa disiplin diri yang kukuh amat susah untuk kita menempa kejayaan yang cemerlang.

Saya mengakui bahawa bukan mudah untuk memastikan tahap disiplin pelajar-pelajar sekolah ini terus unggul. Tanpa bantuan, bimbingan dan nasihat guru-guru tidak mudah untuk menjelmakan kenyataan bahawa pelajar-pelajar yang bersekolah di sekolah ini seharusnya mempunyai tahap disiplin yang terpuji.

Harapan saya kepada sekolah ini agar SMKTK lebih berjaya di masa-masa akan datang. Semoga sekolah ini berjaya melahirkan insan-insan positif dan tersohor bukan sahaja di daerah Pontian bahkan di dunia. Semuanya boleh dicapai jika rakan-rakan pelajar yang bersekolah di sekolah ini dapat membina disiplin diri yang terpuji.

Saya mohon kepada rakan-rakan pelajar agar sama-sama membina disiplin diri yang terpuji supaya proses pembelajaran kita di sekolah ini berjalan dengan tenang dalam suasana yang kondusif tanpa ada ganguan-gangguan yang boleh menjejaskan pembelajaran kita.

Bantuan, bimbingan dan didikan daripada guru-guru kepada saya dan barisan pengawas sekolah amat diharapkan bagi memastikan suasana sekolah adalah tempat pembelajaran yang terbaik.

Sekian, terima kasih.

Ikhlas daripada saya,
Saleeha Aswat bt Alee Abu Thaleeb,
Ketua Pengawas SMK Telok Kerang tahun 2012. 

SMKTK

Info SMKTK

Sekolah Pengajaran dan Pembelajaran Abad ke-21, Sekolah Bestari Luar Bandar Sekolah Lestari #belajaruntukberbakti #smktkcemerlang

Subscribe Blog ini melalui Email :