21 November 2019

Majlis Persaraan Yang Dikasihi Tn Pengetua, Pn Hjh Azizah binti Omar





Setelah 5 tahun mencurah bakti di SMKTK. Tn Pengetua Pn Hjh Azizah binti Omar akan menamatkan tempoh perkhidmatannya dalam bidang pendidikan.  Satu majlis khas telah diaturkan oleh KGKT dan warga SMKTK untuk menyambut majlis persaraan beliau. Majlis bertemakan bangsawan itu disambut dengan meriah melibatkan kerjasama murid, guru dan PIBG pada Ahad 10hb November 2019.  Murid- murid berpakaian seragam sekolah dengan kain batik atau kain pelekat dijadikan tudung atau selempang.  Guru dan kakitangan lelaki berpakaian baju melayu lengkap bertanjak dan guru perempuan berpakaian songket.  Majlis diserikan dengan perarakan Tn Pengetua dan suami diiringi gamelan secara langsung, acara silat oleh murid, doa, persembahan guru, ucapan-ucapan dan penyampaian cenderahati kepada yang dirai.









Kami, warga SMKTK memohon maaf atas segala kesalahan dan kesilapan yang telah kami lakukan samada disedari atau tidak.  Doa kami untuk Pn Hjh Azizah sekeluarga, semoga dikurniakan umur panjang lagi berkat, badan sihat walafiat, kekuatan melaksanakan ibadat, keluarga yang menyenangkan dan segala kebaikan di dunia dan akhirat.  Semoga ukhuwah kita terus terpelihara.

SMKTK Cemerlang.

SMKTK

Info SMKTK

Sekolah Pengajaran dan Pembelajaran Abad ke-21, Sekolah Bestari Luar Bandar Sekolah Lestari #belajaruntukberbakti #smktkcemerlang

Subscribe Blog ini melalui Email :