31 August 2013

TAHNIAH. KITA NAIB JOHAN DALAM PERTANDINGAN KECERIAAN, PENCAHAYAAN DAN MENGIBARKAN JALUR GEMILANG SAMBUTAN HARI KEMERDEKAAN KE-56 PERINGKAT DAERAH PONTIAN.



Tahniah kami ucapkan kepada sekolah kami sendiri yang dinobatkan sebagai naib johan dalam pertandingan keceriaan, pencahayaan dan mengibarkan jalur gemilang sempena sambutan hari kemerdekaan ke-56 peringkat daerah Pontian. Hadiah berupa wang tunai RM1,000.00, piala iringan dan sijil. Hadiah disampaikan semasa perbarisan Hari Kemerdekaan di Stadium Mini bandar Pontian. Terima kasih kami ucapkan kepada Tuan Pengetua yang terus-terusan memberi galakan, Cikgu Hasan Kasmuri yang mengetuai persiapan, Cikgu Mohmad Hatta b Yahaya (bendera), En. Roslee b. Abd. Khair (pencahayaan), Cikgu Rafieah bt Md Rabidin (logo), 8 orang pelajar-pelajar Tingkatan 4 Landskap (pembantu sepenuh masa) dan pekerja swasta (kebersihan). Terima kasih juga kepada semua yang terlibat membuat persiapan.

SMKTK

Info SMKTK

Sekolah Pengajaran dan Pembelajaran Abad ke-21, Sekolah Bestari Luar Bandar Sekolah Lestari #belajaruntukberbakti #smktkcemerlang

Subscribe Blog ini melalui Email :