23 April 2018

Pemuafakatan Sarana Ibubapa PT3 dan SPM 2018



  

  












Alhamdulillah.. majlis pemuafakatan sarana ibubapa PT3 dan SPM 2018 telah dijalankan dengan jayanya pada 22hb April 2018.  Kehadiran ibubapa / penjaga calon PT3 dan SPM 2018 yang sangat menggalakkan (sekitar 200 orang), menunjukkan sokongan padu ibubapa / penjaga bagi memastikan usaha pihak sekolah untuk meningkatkan pencapaian kedua-dua peperiksaan dapat dicapai.  Majlis yang bermula jam 8.30 pagi itu dimulakan dengan bacaan doa, ucapan dan pembentang TOV dan ETR PT3 dan SPM tahun 2018 oleh PK Pentadbiran dan diteruskan dengan ceramah dan motivasi calon dan ibubapa / penjaga oleh penceramah jemputan .  Majlis diteruskan dengan lafaz ikrar calon PT3 dan SPM dan ditutup dengan bacaan doa.

Sesi ramah mesra ibubapa, anak dan guru matapelajaran juga diadakan bagi membincangkan kelemahan dan kekuatan anak masing-masing dan mengenalpasti langkah meningkatkan prestasi mereka.  Semoga majlis ini bermanfaat dan mencapai objektifnya.  Terima kasih dan tahniah kepada semua yang menjayakan majlis ini.

SMKTK Cemerlang.

SMKTK

Info SMKTK

Sekolah Pengajaran dan Pembelajaran Abad ke-21, Sekolah Bestari Luar Bandar Sekolah Lestari #belajaruntukberbakti #smktkcemerlang

Subscribe Blog ini melalui Email :