29 April 2010

PASUKAN BOLA TAMPAR LAKI-LAKI SMK TELOK KERANG NAIB JOHAN DAERAH PONTIAN TAHUN 2010 - TAHNIAH

Pasukan bola tampar laki-laki SMK Telok Kerang menjadi naib johan dalam pertandingan bola tampar MSSD Pontian tahun 2010. Tahniah!

Pertandingan tersebut diadakan dari 27 hingga 28 April 2010 di gelanggang SMK Telok Kerang. Sebagai tuan rumah, pasukan SMK Telok Kerang memang berhasrat untuk menjadi johan. Namun kita yang merancang, Allah yang menentukan.Setelah bertungkus-lumus mengharungi kegetiran bersaing di peringkat awal, pada perlawanan akhir pasukan SMK Telok Kerang dipertemukan dengan pasukan SM (Persendirian) Pei Chun. Kita akur dengan kelebihan yang dimiliki oleh SM Pei Chun yang dinobatkan sebagai johan pertandingan tersebut.

Nampaknya pasukan laki-laki sekolah kita masih lagi kempunan untuk meraih gelaran johan peringkat daerah. Kami warga SMK Telok Kerang amat berbangga dengan pencapaian anda. Cuba lagi di lain masa.

Berikut adalah foto-foto aksi perlawanan akhir pertandingan bola tampar laki-laki MSSD Pontian antara pasukan SMK Telok Kerang dengan pasukan SM Pei Chun.



SMKTK

Info SMKTK

Sekolah Pengajaran dan Pembelajaran Abad ke-21, Sekolah Bestari Luar Bandar Sekolah Lestari #belajaruntukberbakti #smktkcemerlang

Subscribe Blog ini melalui Email :