28 April 2010

PASUKAN BOLA TAMPAR PEREMPUAN SMK TELOK KERANG DINOBATKAN JOHAN DAERAH PONTIAN TAHUN 2010 - TAHNIAH

Pasukan bola tampar perempuan SMK Telok Kerang dinobatkan sebagai johan dalam Pertandingan Bola Tampar MSSD Pontian tahun 2010. Tahniah! Pasukan Team A mengungguli pertandingan tersebut setelah mengalahkan pasukan SMK Dato' Ali Hj. Ahmad di perlawanan akhir. SMK Telok Kerang telah menghantar dua pasukan iaitu Team A dan Team B.

Pertandingan yang dijalankan di SMK Telok Kerang selama dua hari dari hari Selasa 27 April hingga 28 April 2010 berjalan dengan baik dengan mendapat sambutan hangat dari sekolah-sekolah menengah di daerah Pontian. Cuaca yang baik dengan pancaran matahari panas terik menyemarakkan lagi suasana pertandingan tersebut.

Kami warga SMK Telok Kerang mengucapkan syabas dan tahniah kepada pasukan bola tampar perempuan Team A yang terbukti dengan latihan yang berterusan dan permainan yang mantap, status johan daerah memang berhak menjadi milik kita.
Teruskan usaha anda ke peringkat negeri.


Kegembiraan Team A setelah menjadi johan.
Team B yang merestui Team A menjadi johan.

Team A dan Team B meraikan kejayaan. Tahniah!


Pasukan bola tampar perempuan SMK Telok Kerang bergambar bersama guru-guru pembimbing.

SMKTK

Info SMKTK

Sekolah Pengajaran dan Pembelajaran Abad ke-21, Sekolah Bestari Luar Bandar Sekolah Lestari #belajaruntukberbakti #smktkcemerlang

Subscribe Blog ini melalui Email :